Начало Архив на броевете 2016 БРОЙ № 10/2016 РЕКЛАМАТА С КЛЮЧОВИ ДУМИ КАТО ПРАВОНАРУШЕНИЕ

РЕКЛАМАТА С КЛЮЧОВИ ДУМИ КАТО ПРАВОНАРУШЕНИЕ

Български English

Автор

Адв. Евгения Ганчева

 

Анотация

Използването на ключови думи се превърна в решаващ фактор за успешното популяризиране и рекламиране на бизнеса в интернет.

Платената рекламна услуга по каталогизиране „AdWords“ на Google освен като източник на приходи в милиарди долари, в последните години стана предмет на разискване в съдебни спорове.

В статията се разискват следните въпроси:

Кога рекламата с ключови думи се превръща в нарушение на права върху търговска марка?

Кой е отговорен за нарушението?

Как да защитим марката си от нарушение с ключови думи, използвани от конкуренти?

 

Locked Отвори в PDF

За нас Настоящ брой Архив на броевете Условия за публикуване Абонамент Преглед на правни книги Новини Контакти Карта на сайта